fredag 12 september 2008

Helg!

Men inte får jag njuta av det för den skull..jobbar ju natt hela helgen.

Haft en städdag här hemma...konstigt va fort det går när man är två som hjälps åt! Är ju van att göra allt själv jämt så känns hel mysko när nån lixom åxå kan städa. Å som faktiskt är duktig på det bara han vill å orkar...märks att jag har nån hemma som fått sova å vila denna vecka...går ju att sätta lite projekt i rulling som blir avslutade och klara. Så skönt att hinna umgås utan att någon av oss är så trötta att man somnar mitt i meningarna *L*

Idag är det inte mycket som är på tapeten försöka ta oss upp till öbo och kolla utbudet på kyl å frys. Börjar ju se att frysen inte mår så där hurra bra.Sen blir det till försöka vila på em eftersom jag ska natt jobba..kan ju va bra att va lite pigg å trevlig när man ska jobba.

Så nu ska jag gå och irritera gubben lite...

Inga kommentarer: