fredag 5 september 2008

Okej...

vart ingen ledig helg fick hoppa in å jobba behöver ju pengarna, sen spelar det ingen större roll eftersom pojkvännen jobbar han med hela helgen...inget ovanligt direkt...kanske hinner ses några timmar imorgon men då är väl jag trött.
Å han pigg eftersom han sovit å jag jobbat...vart inget firande idag la oss framför datorn å kollade på csi avsnitt å somna som en sten.


Just idag känns livet lite pissigt... fast veckan har varit lugnare med bara dom stora barnen hemma så finns det ingen tid över till mig å pojkvännen känns det som. Vet lixom inte vart den tid som vi lyckades hitta förut tagit vägen...känner mig bara så sugen på att göra nåt själva när båda är pigga å inte somnar så fort det är en lugn minut. Men något kommer alltid upp och sabbar det.

Alla motgångar väger tungt mot dom få medgångar man har.
Ibland känns det bara som jag är ute å går i en riktig reäl höst storm utan en vettig jacka på mig...

Men fick ett sms idag från oväntat håll som värmde oerhört i hjärtat. Jag vet ju att mina goa älskade vänner finns här för mig i vått och torrt. Å att dom bara är ett kort samtal bort. Men ändå så vill jag inte släppa in dom helt i mitt egna snurriga liv så dom blir inblandade mer än vad dom redan är.

Jag vill ju skydda er från att bli utsatt för samma terror som jag blir. Detta är ju inget jag önskar att ni ska bli mer involverade i!!!

Jag vet att ni finns där för mig å ni vet att jag älskar er alla med hela mitt hjärta! Men just nu är det en väg jag jag behöver vandra för mig själv å reda ut lite saker i mitt huvud först innan jag kan belasta er med det.

Inga kommentarer: