onsdag 17 september 2008

Drömmar

Suck...
Kommit in i en period av mardrömmar...å inte vanliga mardrömmar. Utan drömmer om vardagliga saker som går helt fel å som får förödande följder. Vaknar med ett ryck och med hjärtat iskallt.
Det känns så jävla verkligt i flera timmar efter jag vaknat. Fast jag vet att det inte är sant så snurrar hjärnan på i hundra nitti om det jag drömt om. Söker lösningar och försöker förstå vad som menas med det...

Känns så himla jobbigt att gå runt med hjärnan på högvarv och känslan av att gå på speed bara ökar för varje dag.

Just nu är det enda som hjälper är att gå till jobbet och aktivera sig där. Hemma så vad jag än gör så smyger tankarna och drömmarna på mig.

Grrr! Jag får bara hoppas att det löser sig snart och att detta kommer att försvinna av sig själv snart för så här kan jag inte gå runt å ha det för då kommer jag att bli mer tokig än vad jag redan är....

Inga kommentarer: