onsdag 24 september 2008

Jag vet tydligen

inte min egen styrka...

Busbråka lite med pojkvännen igår. Han buffa på med med bröstet och jag buffa tillbaka med axeln...då jag gick lite lägre å han tog ett steg framåt...krocken vart kraftig så pass kraftig att det knackade högt i hans revben å han gick ner på knä (inte av rätt anledning). Först så trodde jag att ljudet kom från att han lappa till sig själv med sin hand men icke...träffade klockrent tydligen!
Kan ju säga att det va ju inte meningen att han skulle gå ner för räkning på det viset. Har ju bättre metoder för att få killar att vika sig framför mina fötter! Så nån horisontell hambo blev det inte tal om denna kväll...men tror att allt bara är en väl genom tänkt plan för att slippa diska och få en natt liggades på rygg å bara bli sexuellt utnyttjad och slippa arbeta fram lite svett på pannan!


Men sen är det så att vi alla 8 ska vara under samma tak i 6 dagar....allt har ju faktiskt gått över förväntan faktiskt. Inga större konflikter faktiskt! Inte för att man har så mycket egen tid men tack vare att vi jobbar olika tid och att många av barnen går i skolan så blir det lugna stunder vare dag. Och jag å pojkvännen hittar små stunder som man kan få ha för sig själv nästan varje dag.


Men visst går lägenhets jakten vidare. Vi behöver ju större det är ju klart men just nu så känns det som en bra ide att kunna spara lite pengar å kunna köpa in lite saker som verkligen behövs som en större prioritet än att ta första bästa stora lägenhet.
Kan ju vara skönt att hitta det som passar oss bäst på en gång så slipper man ju flytta flera gånger.
Jag å mina + hans äldsta vill ju mera centralt. Pojkvännen är ju mer å mer med på den båten. Dom små är det ju lite knepigare med. Men kan ju lösas genom att få något där bussen till gamla området finns på gång avstånd för dom dagar jag inte kan ställa upp som chaufför.

Allt löser sig ju som han som sket i vasken sa!

2 kommentarer:

Tommy68 sa...

Klen snubbe...haha

Såg BTW en sexrummare centralt på ÖBO, kan de va nåt??

GudinnanT sa...

Du har sett den och lagt in en anmälan man tydligen så måste man ha över 4000 pöäng för att kunna få nått vettigt inom öbo!