torsdag 18 september 2008

Men

jag har ju glömt något!
Måste faktiskt skänka en tanke å ett stort tack till min svärmor. En genom snällare och rolig svärmor finns inte.
Ta ex i morse...då hade hon bokat tvättid till sig kl 06-09 och vad gör hon jo...tar all våran tvätt med utan knusel! Sen så ställer hon upp i alla väder utan att blinka...kan hon så hjälper hon till.
Så tack svärmor för att du finns och hjälper till!

Men sen så måste jag berätta om imorse...

Vaknade av larmet kl 5.30 (jag skulle ju låsa upp åt svärmor) Ligger å små drar mig lite efter en natt med mardrömmar när jag hör konstiga dunkade ljud...som kommer i från köket...sveper in mig i täcket å gör mig berädd att försvara hem å lem...döm min förvåning när jag finner pojkvännen i full fart med att baka matbröd...ok älskar dig det vet du...men måste du skrämma skiten ur en kl 5.30 på morgonen?!

Men för tillfället så sitter jag med en kopp kaffe och räknar minuter innan det är dax för att återvända till jobbet. Skönt bara ikväll och i morgon kväll sen är jag faktiskt ledig över helgen! Det ska bli gött!!

Inga kommentarer: