onsdag 3 september 2008

Så febern

nästan brunnit färdigt i kroppen så nu börjar jag känna mig piggare igen...sen sov jag lite middag...från 16-20.15 så kanske det som hjälpte till.

Sen va jag lite klantig i kväll när jag diska...va en spricka i ett glas så skar mig i höger långfinger ganska så rejält..sprang runt som en nackad höna å leta papper eller nåt för att få stopp på blodet...börja med att vira in fingret i toa pappet...blödde igenom på 5 röda...snurra runt i flera minuter å leta efter kompresser som jag vet att jag sett nånstans...hitta inget så ringde upp pojkvännen...å just som han svara så låg dom ju där. På det stället som jag kolla först naturligtvis!

Linda in å pressa sen tejpa riktigt hårt...hjälpte föga...efter en minut rann blodet längst handen...då fick jag en snille blixt!
Trosskydd borde funka bra och har ju klister på så det går ju att fästa fast...kan säga att det vart kanon bra lite klumpigt kanske men va fan stoppar ju blödingen...

Får ligga å kolla på film med fingret i luften så blir det nog bra tills imorgon ;)


Fått läsa att nån planerar att förföra mig...får väl se hur det går med det...*L*

nej nu ska jag krypa ner framför tv å glo ett par timmar med fingret i luften å hoppas på det bästa! Kan ju få hen en pigg å pisk karl man vet ju aldrig *blink*

Inga kommentarer: