fredag 5 september 2008

Innan jobbet

hinner jag nog uppdatera er lite...

Jobbet känns faktiskt bättre å bättre tror nog att jag kommer att trivas bra å kan nog tänka mig att stanna minst ett år framåt. så jag räknar det som en succé

Mitt sargade finger är ju en mindre succé..inte så att det gör ont som in i helvete utan mer det att den är i vägen hela tiden å det att jag slår i fingret hela tiden. Å då gör det ont kan jag lova!
Så ont får det inte göra helt enkelt. Men det läker bra så jag tror nog att jag kan kan kasta bandaget om nån vecka å bara köra plåster. Å så då minskar ju omfånget på finger helvetet så då kanske jag kan sluta slå det i allt möjligt...å blir mindre handikappad.

Annars flyter livet på samboskapet känns bra å kärleken består.
Idag firar vi lite så får väl se om jag hittar på något till kvällen. Men det berättar jag väl om imorgon istället.

Synd bara att jag jobbar nästa vecka då gubben är ledig. Men jobbar mest dag tid så hinner nog få några timmar på kvällen ihop om vi orkar hålla oss vakna dvs *L*

Nej nu ska fröken olycks korp gå å borsta tänder å hår sen sätta lite färg på fransarna sen räknas jag som redo för att möta en ny dag!

Så hejsan hej till nästa gång å kram på er alla

Inga kommentarer: