fredag 16 januari 2009

100!

st inlägg har jag hunnit med sen jag starta...inte illa för en tjej som va väldigt skeptisk till att vräka ur sig sitt liv till allmän beskådan...

Men har faktiskt tyckt att detta forum är ett bra sätt att kasta ur sig tankar å funderingar som man egentligen inte vill ha några svar på utan bara vädra lite lixom.

Inte för att jag alltid är väldsbäst på att få till det på ett bra å begripligt sätt men det struntar jag faktiskt i! *lipar*

Jag har kollat runt bland andra bloggar å kollat in vad som det skrivs om å hur man skriver å inte är jag sämre eller bättre än nån annan har ju aldrig påstått att jag är nån lysande utgiven författare...

Så syftet med min blogg är ju bara att kräkas ur mig av allt som händer eftersom det har ju behövts å kommer att behövas under dom närmaste åren för soppan är ju inte färdig kockad än...


Men något som jag snuddat vid förut är ju det att jag hade en idé som jag inte kunde få ur skallen...jag har lagt fram den idéen till sambon å fick väl inte direkt det gensvaret jag önskat...men men skam den som ger sig!!

Är ju envis som en get å även en get har ju horn...


Hade ju en underbar kväll igår...låg i sängen i vart killad å pillad på både fram å bak bara det att ha lite närhet å ömhet va så jävla gött vi brukar ju inte ha tid för sånt eller rättare sagt har ju en karl som inte ser det nödvändiga i allt va lite sensuell ligger lixom inte för han alls...inte så att han aldrig visar känslor men vi är bara två olika typer av människor när det kommer till den delen...

Men som sagt geten i mig har ju vaknat så varför inte även ge sig på att lära en gammal hund att sitta...

Inga kommentarer: