lördag 17 januari 2009

Mat!

Å inte vilken vanlig mat som helst utan gammal hederlig husmas kost. Det börja jag å tjejerna på jobbet prata om innan jag skulle gå hem i morse...snål vattnet börja ju rinna å magen kurra kl 9 på morgonen är ju latjo när man ska hem å sova...ligger här å tänker på raggmunkar med fläsk, kålpudding, rotmos och fläskkorv. Fan det är gott med vanlig husmans mat som kokt torsk med äggsås, kalops, pannbiff med potatis å löksås.


HUR LÄTT TROR NI ATT DET ÄR ATT SOVA NÄR MAN BARA KAN TÄNKA PÅ MAT!!!!



Ska gå å gnälla lite så kan nog min egna lilla slav till sambo nog kunna tänka sig att slänga ihop nåt till en stackars utsvulten hårt arbetande kvinna!

Men kan tänka mig att jag får väl bara en röten kopp te å en torr brökant! Fnys Jag försmäktar på denna öde ö!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: