måndag 26 januari 2009

Hjälp

jag är beronde av fil med blåbärssylt å en gnutta socker på toppen...inte så att jag vill ha en tallrik nej du utan gärna tre eller så...men mums va gott det är!!
För inte tala om yougurt i dom blå hinkarna...särskilt den med vanilj smak..köpte med mig en sån till jobbet här en natt förra veckan...satt å kolla tv å sleva direkt ut hinken då jag till in fasa kolla ner å såg att jag klämt i mig hela hinken själv å den rymmer 1000g!!!! Men kan lova att min mage inte kurra något den natten *L*

Har dock varit duktig lite granna denna helg handlat flytt lådor på ikea så nu kan den stora flytten börja JIPPI!

Så nästa söndag vid denna tid sitter jag bland kartonger upp över öronen å allt annat i en ända stor kaos men gud vad jag kommer att njuta!

Pöss å kläm

Inga kommentarer: