söndag 11 januari 2009

Ja livet har sina överaskningar


kan man ju lugnt säga...
trodde ju inte för ett år sen att att jag skulle vara upp över öronen förälskad å sambo...eller att jag skulle va så tjenis med polisen...eller att jag skulle hitta en drömbostad så centralt...

Jag vet ju att jag är en sådan person som gärna funderar å leker tänk om leken...men jag har ju inga ambitioner om att leken ska leda nånstans utan njuter mer av att bara fundera å tänka...


Men något som faktiskt börja som en fantasi har börjat bli mer å mer en sak jag vill förverkliga...men i nu läget är det inte direkt genomförtbart men kommer att fortsätta smida mina planer i tysthet...för detta är faktiskt något jag vill och tror mig att någon åxå vill men inte riktigt förstått än...*L*

Men något som både jag å min sambo har skrattat gott åt är ju det att min kära förvirrade dotter kom med en önskan som fick oss båda att fnissa högt i ett par timmar...
hon som finner sina bonus syskon SÅÅÅ jobbiga (förutom den lilla solstrålen)kom å sa till oss att hon faktiskt vill ha ett eget riktigt lilla syskon!!!!!

När vi lite fint sa det att risken att det blir en tös med samma temperament som du å mellan tösen är ju större än att det blir en liten solstråle med tanke på genpoolerna som skulle slås i hop är ju ganska så stora! Hennes svar va ju klock rent!!!
Jamen vad...om jag är med å hjälper till så har ju den ungen bättre chans att bli normal än alla andra i denna familj har tillsammans!

*ASG* jo jo det hjälper att va själv god ibland..
Men när jag sa att du har ju lilleman att påverka säger hon jamen han ska jag lära att rapa högt å fisa på komando men ett eget syskon mamma det du det skulle bli så bra för då jävlar vad jag skulle lära den då...

Inga kommentarer: