torsdag 22 januari 2009

Älskarinnan!!

Bjöd på kaffe idag direkt efter jobbet så naturligtvis vart det en massa tjej snack om ditt å datt...men gud va skönt det va att sitta å bollar allt som händer å sker med någon som bara har mitt väl å ve i sitt intresse!!
Det vart många tårar men lika många glada skratt. Kände att jag faktiskt gick med lättare steg mot min hem...tack min älskade kära vän för att du finns där i alla väder å att din axel alltid är redo att ta emot en skur av tårar!!! Kommer alltid att älska dig!


Och jag lovar får jag genomföra min plan så kommer du vara det självklara valet vid min sida!

PUSS!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack gumman! Sitter här på jobbet o det kommer ett par tårar när jag läser vad du skrivit!! Älskar dig med!! PUSS

GudinnanT sa...

Inte min mening alls utan mera det att jag ill bara att du ska veta att du är guld värd och att jag uppskattar våran vänskap!

Puss