onsdag 21 januari 2009

Puh!

Har man tur eller har man tur?
Sambon har en jobbar kompis som vill sälja en bil...en bra och fräsch bil till på köpet!
Och billigt just i våran prisklass!! Så köpet blir genomfört senast på fredag! Så då blir det att lära sig ratta ford igen...men denna gång en något nyare å större. Det är ju lite skillnad på en ford fiesta å en ford mondeo kombi...Hur ska jag nu kunna fickparkera? (inte för att jag har för vana att göra det med lådbilen heller. Men tror nog att denna bil är lite mer anpassad till storleken på våran familj...så kan ju en kombi aldrig sitta fel när vi ska flytta synd bara att det inte är drag på bilen...

Men ska skänka ett stort tack till vännen bigT som utan knusel ställde upp å låna ut pengar till detta snabba köp! TACK TACK TACK!!!

Tror att jag ska försöka mig på konststycket att sova lite... det är ju mitt i natten så varför ska jag då sova vore ju väldigt olikt mig...

Inga kommentarer: