onsdag 28 januari 2009

JA!

Får hämta nycklarna till nya lägenheten på fredag morgon!
Så hela helgen går åt till att köra kartonger å små möbler ska bli så gött så gött så ni anar inte vill att tiden bara rusar fram just nu!
Sen pratade sambon med bredbansleverantören å dom skulle ha bredbandet igång redan på måndag vilket kommer som ett glädje besked för tonåringarna här hemma.

Jag kan kanske leva utan internet i ett par dagar men för dom skulle det ju vara döden döden döden att vara utan i bara en timme ser ju bara vad som händer när det routern lägger av i ett par minuter vilka avgrunds vrål som kommer från tre olika håll *L*

Så i eftermiddag lägger jag i växeln å börjar med packandet då får väl sambon krupp på mitt tempo men lite får han allt stå ut med när man lever med en gudinna som kan göra många saker samtidigt å väldigt bra dessutom :)

Så nu ska gudinna förvandla sig till chafför å hämta sonen vid skolan sen hem å köra runt på resten...
Men tänk nästa vecka behöver jag inte köra barn till å från skolan längre utan kan få vila lite efter arbetet bara dom veckor vi har alla barnen som vi får offra oss å köra dom små ett tag... ska ju fixa så dom får skolstjuts så det är ju inte för alltid vi ska hålla på å köra dom...hurra hurra hurra äntligen börjar jag känna att jag inte kommer att dra det tyngsta lasset hela tiden...
Så jag kanske kan få göra annat än att bara vara mamma 24/7 året runt kanske kan få bli nåt annat spännande mellan varven som jättefull jaga mörkhyade i parker tex eller nykter gå på stan å fika människa eller så kommer jag spendera flera dygn i sängen å njuta av...ja gissa...

Inga kommentarer: