torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!!

Så då var det ett nytt å helt oanvänt år framför sig igen!

Så det är bara att vänta å se vad det nya året har i sitt sköte...jag hoppas ju på ett lugnare år ett år utan hot å trakaserier.

Vet ju att allt kommer bli värre just när vi flyttar men samtidigt så känner jag det att jag kommer få tillbaka en hel del frihet.

Samt det att mina barn kan känna trygghet i sitt eget hem!! Det är något som kommer att vara så mycket värt så jag nog inte kan uttrycka det i ord.

Gårdagen va en lugn tillställning barn hemma å sambons mamma å syster. Åt gott å drack gott. Prata lite å skratta smällde lite fyrverkerier å sen va det firadet slut.
Så vid kvart i tolv väckte jag sambon å skåla sen återgick vi till sömnens land.
Men skönsast va nog det att vi vakna innan barnen så fick en stund i en tyst å lugn start på det nya året.

Nu är det som vanligt tjat å tjafs för hela slanten.
Så nu kommer jag att lägga mig på sängen å dra täcket över huvudet ;)

Inga kommentarer: