onsdag 14 januari 2009

JOHOJA

Då va man en erfarenhet rikare då...har aldrig blivit förhörd av polisen förut men nu så...vart ju lite besviken va ju inte nått likt som på amrikanska filmer! Ingen stark lampa i ansiktet eller inte va det ett trist kalt rum heller tror mig bara blivit lurad nu när jag tänker efter...tänk om jag va på jobbinterjuv utan att jag visste om det! Spännande värre kanske skulle bli en superbra snut...

Men tror mig faktiskt att detta kommer sluta till min fördel vilket inte vore helt fel kan jag ju villigt erkänna!

Annars känner jag mej som jag simmar i sirap i uppförsbacke...dom senaste 48 timmarna har jag sovit tjjja typ 4 timmar så tankeveksamheten är ju inte direkt som vanligt briljant utan känner att jag snart måste undersöka i spegeln om jag inte blivit blondin eller så...

Men nu börjar det gå över till där jag bara går runt å skrattar hejdlöst åt inget speciellt å om jag skulle ge mig på konststycket att försöka förklara vad som är så kul skulle ju trögskallarna runt i kring mig inte fatta nåt i allafall kass humor har dom allihopa!

Inga kommentarer: