fredag 23 januari 2009

Fredagskväll!

Vet ni?!
Jo jag ligger i sängen å har nästan hela lägenheten för mig själv...bara 18åringen hemma...det är tyst å lugnt nästan för lugnt *L*

Har kört runt med nya bilen som en liten blå idag i början funderade jag allvarligt på hur jag skulle kunna känna mig bekväm i att köra ett sånt åbäke men se nu känns det helt ok som det faktiskt är min bil å ingen låne bil! Kommer nog bli nöjd...bara jag kan hålla sambon ifrån att dekal styla bilen hmmm inte min kopp av te lixom...okej att han som jobbat som dj vill ha bra ljud i bilen fine dit kan jag allt sträcka mig men att ha döskalle å annat tjaf NEJ DU där sätter jag ner min lilla 35 bestämt!

Men det som mest snurrar i mitt huvud är att om ca 10 dagar så bor vi i nya lägenheten!!! Jippi hurra stor lycka!

Vill sätta lite fart på tidsmaskinen å dra fram så där en 14 dagar så flytten är över å allt är upppackat. Å bara känslan av ett annat ro kan infinna sig i kroppen.
Jag vet ju att allt inte löser sig med flytten men känslan av trygghet för hela familjen kommer vara så mycket större.

Nu ska jag soda mig en flaska bubbelvatten å sen dyka djupt ner i chips påsen å zappa vilt mellan kanalerna tills jag hittar nåt lagom hjärndött så man inte blir allt för intresserad av så man piggnar till utan kanske kan roa mig med att sova i mer än 3 timmar i rad...

Inga kommentarer: