lördag 31 januari 2009

Nice

då sitter jag i nya lägenheten å bloggar...har kört flyttlass hela fredagen å halva lördagen samt jobbat natten tills idag men jävlar vad bradet börjar bli!

Vi har fått över det mesta i möbelväg som behövds kärra för. Kvar är några mindre möbler som går in i fina "nya" bilen sen är det ju det där med det där tråkiga flyttstädet...

Men så jävla nice å skönt med en lägenhet som är anpassad för hela stora familjen. Vi har fått ordning i köket så det går att äta laga mat å diskmasinen är naturligtvis på plats funkar inte annars jööö *L*
Dom stora killarna har fixat till i sina rum, blir lite full i skratt faktiskt båda har monterat ihop sina datorer bäddat sina sängar å fixat in sina kläder i sina garderober ha ha ha vad då prioritera samma saker ha ha ha

Stor tösen har ju fått hjälp att montera ihop min gamla dubbelsäng men inte fått in några kläder utan ligger i stora högar på golvet som vanligt bara större yta att sprida ut skiten på...hon har ju åxå naturligtvis moterat ihop sin dator men dock utan Internet för nya modemet orkar inte alla datorer samtidigt men det löser nog min egna lilla data tekniker för en enkel gentjänst ;)

Vi vuxna har ju dock fått fixat resten av lägenheten sånt som montera i hop soffor å koppla ihop tv systemet packa upp glas å porslin fixat så diskmaskinen kommit på plats, fixat fram så det finns handdukar å div grejer så folk å fä kan duscha av sig flyttdammet.

men vårt rum är ju inte fixat ska ju ta bort tre väggafasta garderober å flytta över till lilla klädkammaren men snart så kommer vi slippa att sova i vardagsrummet å vi får ett alldeles eget rum! Hurra hurra hurra

Jo en sak som jag finner väldigt konstigt är ju att jag inte hittar en hel stor jävla kartong med glas å div från köksskåpen...hmmm kommer nog fram men lite konstigt är det!


Så ni som vill å kan slå en signal så bjuder jag på kaffe vill du ha nåt till får du gå svängen förbi till ica å handla det själv för sånt har jag inte haft tid att fixa rikgt än!!!

Inga kommentarer: