söndag 18 januari 2009

Funderingar

kring flytten å nya lägenheten går runt å runt...mycket är ju om praktiska saker som hur många skåp va det egentligen i köket...hmm tänka lite...hur långt va det från dörrkarmen där till hörnet där...ni vet vad jag menar...
men sen även sånt som ska jag föra över pengar varje månad till sambon så sköter han alla räkningar...för varför ska vi hålla på å betala lite där å lite här lika bra att ha allt samlat på ett ställe så vet man ju bättre vart pengarna tar vägen å vad för pengar som finns kvar..
Sen går ju tankarna runt för att jag är så sent ute med att det packningen å städningen gnager i mig för vid det här laget i vanliga fall så skulle jag ju bo i lådor...
Men veckan som kommer så jobbar jag inte så många nätter och så jobbar ju jens som en gnu så då kan jag ju hålla på hela förmiddagarna med allt sånt...så jag hinner nog i kapp...vet ju hur jag är när jag väl börjar!!

Men sen så gjorde sambon nåt igår som tog mig något på sängkanten...mmmm mums bara tanken på vad han gjorde får mig att bli aldelles svag i knäna...bli upptryckt mot kylskåpet å upp hånglad mitt på ljusa dan bara det ni!!

Jag vet inte riktigt vad som hänt faktiskt men min ideé som jag la fram till sambon vill inte gå bort ur hjärnan!!!

Börjar bli lite arg på mig själv över detta faktiskt, jag brukar ju inte få fixideér på detta sättet sen brukar som gå över ganska så fort när jag börjar tänka ett varv till men icke sa nicke denna sitter som berget, när jag vaknar minns jag att jag drömmer om det, när jag är på väg att somna ligger jag å fantiserar om det. FY FY FY FY FY FY FY bort ur mitt huvud säger jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste börja övertala han om din underbara ide!!! Glöm inte mig då bara ;) Puss vännen

GudinnanT sa...

He he he
Nej då små fina hintar trillar ur min lilla söta mun ett par gg om veckan så där bara i förbifarten...

Och att du ska med är en självklarhet!!!