tisdag 9 februari 2010

19

cig istället för 20 i varje paket!

Fan när börja dom med det?

Okej okej okej man ska inte röka det är inte bra JAG vet. Har varit duktig förut och hållt upp i över ett års tid. Men efter det så har jag bara haft korta uppehåll då å då. Men inget dom senaste tre åren.
Nu har ju sambon börjat med att snusa på jobbet men hemma röker han...av mina cig då...han som sa sig hata mentol cig. Dom duger helt plötsligt.
Jag har som tanke att dra ner kraftigt fram till rättegången å sen ta å sluta helt efter det som en markering på att nu statar ett nytt kapitel.
Men än är jag inte där...

Just nu står faktiskt en stunds tv tittande på schemat sen ska här sovas...hade tre små som turades om att vakna i natt så sömnen vart ju så däri går natt. Inte för att jag behövde springa men vaknade ju varje gång det vart tomt i sängen.
Så håller tummarna på att denna natt sover alla tre som klubbade sälar!

Inga kommentarer: