tisdag 2 februari 2010

Hemma

igen!
Eftersom sambon inte riktigt mått bra under helgen efter sin lilla sjukdoms fall...så tvingade jag han till att kontakta läkare på måndags morgonen. Å efter samtal med en ssk så fick han veta att nej du gubbe lilla bara du tar detta på allvar å åker raka vägen till akuten.

Så det fick vi göra.

Var där vid tre på eftermiddagen å vid 5 va skallen undersökt å läkaren kollar alla vitala saker bestämdes det att han skulle få spendera ett dygn på sjukhus. Dom ville kolla alla värden samt under en längre tid hålla kolla på hjärtat.

Så han vart inte glad...

Men han lugnade ner sig något när han fick veta att han fick ha datorn med sig som tidsfördriv.
För skulle han inte fått nåt att göra skulle han ha rivt hela avdelingen det är jag säker på!

Men redan i morse vid 10 tiden vart han utskriven så fick åka å hämta hem honom.
Dom hittade inte något som kunde förklara vad som hänt. Men nu är ju hjärtat uppkollat å alla värden så det är ju skönt att veta att dom inte hitta nåt. Men samtidigt hade det vart skönt att få en förklaring på vad det va som hände.

Ska erkänna att det var grymt skönt att få somna i sängen å kunna höra hans snarkningar. Men mest orolig är jag nu för jag jobbar å han är hemma med de två största å båda dom sover djupt så skulle det hända nåt skulle ingen av dom märka nåt.
Jag får ju hoppas att allt är bra eftersom sjukhuset inte kunde hitta något fel.

Inga kommentarer: