onsdag 24 februari 2010

He he

försökte övertala sambon om att byta hushållssysslor i två månader framåt...gick inte något vidare.
Jag som hade en sån bra plan! Maten är ju inga pix kan ju laga mat lika bra som han bara det att jag finner det mer tråkigt än vad han gör. Snö skottningen hade jag tänkt skulle lösa sig med att jag åkte å köpte mig en snöslunga...man får ju inte va dum. Sen så är det ju bilen...å det ska ju inte va så mycket att göra på den om nån vecka så det är ju inget att tala om.

Men vad mitt byte föll på vad att han kom på vad mycket mera än han jag gör varje vecka inte bara då vi har små barnen hemma.

Jag plockar å grejar varje dag för det att vakna till en stökig lägenhet är ju pest å pina.
Även när jag va singel å levde rullan å hade fester så städa jag undan innan jag lämna hemmet/festen.
Fast jag erkänner villigt att städa på fyllan är inte så himla smart alla gånger. Man har ju inte riktigt samma syn. Om man säger så.

Nä nu ska jag gå å duka bordet å sen äta för att sen leka taxi.

Inga kommentarer: