fredag 12 februari 2010

Jag

känner för att supa mig stenfull å bara strunta i allt ansvar. En hel helg i alkoholens dimma skulle passa mig fin fint just nu...men fan har inte ens ork till att resa mig å gå å fixa till en whisky pinne så här på en fredagskväll. Eller kanske jag skulle orka nu när jag tänke efter...spola upp ett bad ta med glaset å ligga i till hela kroppen är som ett russin å vattnet är iskallt.

Eller ta å överaska sambon med att tända ljus i hela sovrummet å roa fram en film att se på å ta vara på att jag bara har denna kväll ledigt för jag var ju dum nog å tacka ja till att jobba imorgon natt så blir till att jobba 4 nätter sen ledig två för sen tre allså blir det 73 timmar på 7 dagar...men fy va jag ångrar mig nu när jag tänker efter fan va jag ångrar mig. Men vet ju att det går inte att dra tillbaka löftet för vi har inga natt vikarier, en tjej har vi som går på eget schema på annat ställe sen en av tjejerna på dagen som ibland kan hoppa in.
Har pratat med dom på kontoret om att vi behöver fler som kan jobba natt men händer det nåt nej då...utan sätter in flera på dag tid det gå men natten blir ju tydligen inte sjuka eller behöver ha ledigt.

Inga kommentarer: