torsdag 4 februari 2010

Vaknade

av att klorr i morse det va sambon som välte ut en kaffe kopp i modemet...

Sen har dagen bara rullat på i det tecknet. Börja möblera om bestämde mig för att byta rum med småtjejorna. Å det gick väl bra förutom att vi fastna lite i trappen med ena sängen å vi vart lite gramse på varann, Sen skulle sambon laga mat då märkte han att det fanns inte nåt mjöl eller mjölk för att göra pannkakor men det va först efter han börjat röra ihop smeten så han beordra dottern min att ta med pojkvän en å åka och handla. När dom kommer hem å han ska börja steka kommer han på att va fan steksmöret är ju för fan slut.

Vi åt kokt korv med bröd till middag idag.

Sen så kom ett elakt sms som gjorde att vi bröt ut i ett matondont gräl. Nåt som vi aldrig haft på 2 år. Men jävlar va vi gräla.
Så pass att jag fick ett bryt å kracha leksaker golvet men straffade mig själv fort som ögat eftersom den hoppa upp å slog hål på handen samt böjde båda tumnaglarna.

Sen åkte sambon å jobba då greja jag lite till å fick inte igång tvn fast sambon torkat å lagat modemet...så bestämde mig för att hämta en anten sladd istället...men ser ni skulle byta kanal på tv där fram på å då hade jag av knappen...

sen kom älskarinnan förbi å vi satt å tala lite då min dotter med pojkvän kom hem.
Hon upptäckte varför jag säger att jag blir helt slut hemma å finner lugnet på jobbet som balsam för själen.

Sen smsa sambon å sa att han va nog inte bra nog att gå tillbaka till jobbet så han kom hem efter ha jobbat i 2 timmar.

Sen funkade inte det trådlösa kortet i min dator så vart vansinnig å koppla i det lilla modemet. Men upptäckte efter en timme att det bara var strul på uppdateringarna så fick starta om datorn två gånger men den bara vägrar att installera vissa uppdateringar!

Ja ja dagen är ju slut om tre minuter å hoppas å önskar att morgondagen har nåt bättre i sitt sköte!

Inga kommentarer: