måndag 8 februari 2010

Mega

trött.
Har inte sovit bra sen i onsdags å i dag var första gången sen dess jag slappande av å somnade å sov flera timmar en två i rad så just nu tror jag att jag kan vara vaken nog till 21!

I fredags dök även rättegångs datumet ner i brevlådan så i slutet på mars kommer det stora slaget stå. Så jag hoppas på att det kommer vara lugnt fram tills dess. Men peppar peppar ta i trä. Än har vi inte upplevt en vecka utan olika påhopp så vi får väl se om hon kan hålla sig i 8 veckor...tror ju inte det.

Ringde å förvarna svärmor. Hon kommer ju få sin del av skopan så kände att det var lika bra att hon fick veta vad som är på g.

Jag vill bara att det är över så man vet vad man kan rätta sig efter samt börja planera nästa steg.
Men nu är det dax för sängen å seriöst sovande!

Inga kommentarer: