söndag 5 juli 2009

Förmiddagen

å en bit in på eftermiddagen har spenderas i stadsparken.

En skön söndag helt enkelt!





Igår hade jag en sån där dag då man bara önska att dagen skulle ta slut!
Jag tappa glas så det vart krossat glas på hela köksgolvet, sen tippa jag tallriken full i mat så halva innehållet trilla på golvet, sen tappa jag nappflaskan på golvet innan jag han skruva på locket så jag fick vatten på hela golvet, sen så skulle jag ta kaffe å skulle hälla i mjölk då halka paketet ur näven å jag hällde en rejäl skvätt i kylen.
Eftersom jag svor lite högt så kom sambon rusande...han insåg snabbt att han skulle hålla avstånd men hålla sig för skratt det kunde han inte...men dum skallen ställer sig vid diskbänken! Å bakom ryggen stog det ett glas med vatten gissa vad jag hällde över huvudet på han!
Så var kriget i full gång!! Jag hitta vattenflaskan å han hitta vatten kokaren å golvet det vart såphalt jag var barfota men sambon hade sina grävlingar på sig så han hade ju bra grepp...slutade ju med att jag vart som bambi på hal is å damp i backen å slog knät i!

När kl var 22 gav jag upp å gick å la mig då orkade jag inga fler olyckor!!

Skriver om kvällens firade i morgon...

Inga kommentarer: