onsdag 15 juli 2009

Håller

andan å alla tummar å kommer inte gå på NÅN a brunn eller under några stegar. Kommer ta till alla metoder å vidskepelse för att nu jävlar gott folk så verkar det som våra motgångar kommer att minska kraftigt!!!


Sambon fick ett väldigt trevligt å välkommet samtal idag. En av alla dom privat värdar som vi skickat intresse anmälan till ringde idag...och ville erbjuda oss en lägenhet...håll i er nu!! På 7 rum å kök!!! 150 kvm å under 10.000 i hyra. Å det ligger centralt. *dansar en liten glädje dans*

Sambon kunde knappt hålla sig i telefonen han vart helt till sig å börja virra runt...jag fatta bara hälften...jo vi är intresserade...jo det skulle vara väldigt intressant...jaha...men visst...å ett intensivt skrivande på en papperslapp...å vilda blickar å miner mot mig. Ja vi kan komma. Ja idag kan ju vara lite svårt...ja..ja..jo men fredag kl 13 låter bra...passar utmärkt. Men då ses vi då. Tack så mycket.

Sen glädjetjutet å så fort han tala det var hmhmfastigheter som ringde dom har en lägenhet som vi kan få kolla på på hmhmgatan 7 rum å kök för hmhm i månaden...jag han lixom inte svälja vad han sa utan bara men vart ligger den gatan...vi sprang nästan ner varann i ivern att komma först fram till datorn å slå på kartan på eniro.
Å sen pussar å kramar så klart...å sen kände jag lixom hur jag fick blinka ett par extra gg för blicken blev helt suddig av nåt vått i ögat.


Så nu går båda runt å känner mest en konstig känsla...man vågar inte hoppas för mycket men ändå så vill man att detta ska vara våran räddning å en säker plats som vi kan få kalla hem!

Inga kommentarer: