torsdag 9 juli 2009

Orka

vara social å trevlig!
...börjar misstänka att jag har halsfluss eller nåt...ja varför inte är ju minst 6år sen sist.

Då hade jag ju halsfluss så där en till två gg om året i 5 års tid. Få se nu det är 4 somrar sen jag flytta hem till uppväxt trakterna efter ett par år i exil. Å i samband med flytten så fick jag körtelfeber...hmm jag då 32 å får en sjukdom man ska ha i tonåren...smidigt! Men måste erkänna att jag vill aldrig mera ha nåt liknade! Var sjuk i nästan ett helt år innan jag var tillbaka i forna takter.
Peppar peppar ta i trä...så efter det har jag inte varit direkt sjuk (eller mer än vanligt då) Så att jag nu känner hur det killar i halsen å näsan så till den milda grad att en flaskborste känns som ett bra alternativ att klia med känns ju sådär pissigt.

Kvinna som man är så överlever man ju alla sjukdomar å sånt skräp som virusar å baskeluster tror sig kunna bryta ner!

Hatar att det regnar så man inte kan rasta tre små ordentligt. Hade tänkt att åka ut till deras farmor å hjälpa till i å rensa i garaget men i detta hällregn så känns det som en väldigt kass ide

Mellan kl 15-19 kommer nya sängen hurra hurra hurra! Äntligen kan man få tömma ur luften ur madrassen å sova i en RIKTIG SÄNG!!!!
Ska bli underbart att kunna sova utan att bli väckt av sambon som snurrar i sängen...för om han vänder sig så ändrar sig trycket å jag sjunker ner å sen upp när han lägger sig till rätta.

Har en lite plan...ska tända ljus å duka fram ost å kex sen lite gott från systemet å fira!
Sen jävlar ska sängen invigas efter alla konstens regler!

Inga kommentarer: