fredag 31 juli 2009

Och

inte fan är det nån idé att färga håret för att förnya sig.
Försöker jag göra slingor eller bleka blir jag Pippi lotta orange i håret, går jag på dom mörkare tonerna ser jag bara värre ut eftersom jag blir likblek i ansiktet. Klipper jag mig ångrar jag mig grymt å grinar i duschen i veckor varje gång jag ska tvätta håret som är kvar.

Det är fan bara skit med allt man försöker sig på att göra.

Innan jag gick till jobbet igår kunde jag inte ta nån stöd vila hela magen var som en nervös boll. Låg i soffan å försökte slappna av. Gick ju inge vidare. Sambon höll sig lite så där lagom på avstånd. Efter några timmar så kom han å satte sig i soffan å börja lite trevande söka kontakt genom att stryka mig på benet. Stålsatte mig å vänta på resten som inte kom.

Men når jag gjort mig i ordning för jobbet å kom på att jag glömt huv tröjan i soffan tog han tillfället i akt å ville ha en hej då puss (hmm tänkte jag) DÅ tar han ett rejält grepp å kastar i kull mig över sitt knä å jag får ett par riktiga pussar.
Men eftersom jag inte riktigt ville släppa surhet en(vill ju bara visa att jag minsann inte alltid ger efter först) muttrar jag lite om att så nu skulle det va bra då?! Å får till svar nja resten får vi väl fixa till senare när vi har lite mera tid...

Jamen vad!!! Du har haft en hel kväll på dig å tänker att dra igång 5 min innan jag ska dra till jobbet smidigt grabben smidigt!

Sen följer han efter mig till dörren som en hund...å jag märker ju på han att han egentligen vill säga å göra nåt med försöker bara få tillbaka vardagen å få igång det dagliga pratet.
Det är väl det närmaste jag kan komma till att få ett förlåt.

Nu så här på morgonkvisten se jag på han att han är lättad över att jag svarar på tilltal (iallafall svara mer än med mutter eller ett ja eller nej)å jag vet å kan till 99% säkerhet säga att i kväll kommer han vara extra gosig å söka extra mycket kontakt å vet att han kommer att tänka på att vara mer kontakt sökande i allafall fram till på måndag.

Men jag tänkte vara ful å krama ur det sista ur semester drickat å bli lite små lullig i kväll...kan ju tänka mig att sambon gärna åxå kommer å tar sig ett par glas...å då har jag han där jag vill ha han...he he he he en kvinnas list är inte att leka med.

Inga kommentarer: