söndag 19 juli 2009

Man

undrar ju hur lång tid det kan ta att vänja sig vid nya sängen?!

Det händer flera gånger om dagen/natten att jag rör mig eller ska sätta mig gör det med samma försiktighet som för ett par veckor sen men när rumpan landar kommer jag på ja just det vi har ny säng! Mycket underligt finner jag det! Som jag har väntat å längtat efter en riktig säng å nu när den är här så verkar det som kroppen längtar tillbaka till misshandeln av de big luftmadrass.

För kan ju villigt erkänna att man hade ganska så ont i kroppen särskilt ryggen när man skulle kliva upp. För att inte tala om allt ljud den gav i från sig...inte bara av älgskog utan bara över att man skulle vända sig eller ta sig upp.

Så tystnaden i från sovrummet nu är ju lite oroväckande Förut kunde jag sitta ute på altan å höra när sambon klev upp. Nu kan han helt plötsligt stå i dörren å kika på en...hmm mindre bra om man vill göra nåt i smyg...

Jag hade hoppas på en sista dag på barn semestern med upphålls väder men så har inte vädergudarna tänkt sig alls!

Det är väl bara att plocka fram spel å annat för att underhålla de tre små rövarna inomhus hela dagen!!!

STOR SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: