tisdag 21 juli 2009

Nej

det vart inte som jag tänkt mig i går...visst fick jag i mig ett par glas vin. Men tappa suget på resen när sambon bestämde att han bara va tvungen att sätta sig vid datorn å spela wow en stund.

Sen så var vi båda trött efter tre intensiva veckor. Så prioritet ett var sömn. Men gött va det att somna lite lullig.

Idag har vi tagit en tripp till apoteket för sambon börjar bli gammal...han får vaxproppar i örat å behöver salva i ögat (allså medel till örat å gel till ögat två helt skilda saker)...märks att han fyller 40 om några månader.
sen iväg och fixa med axfood för vi har fått fel kund nummer. Vi är inte en handels trädgård.Det är jag helt säker på!

Sen åkte skutan hem igen har ju tvätt dag men tänkte hinna sova middag en stund innan...ställde larmet...å sambon satte sig vid datorn tror ni han väckte mig i tid??? nej då utan jag vakna själv med ett ryck 5 min innan tvättiden börjar å har inte sorterat tvätten!!! Suck. Hatar verkligen att rusa runt sömngroggi å sen rusa ner. Fanns ju en anledning till varför jag ställde kl en halvtimme innan!

Så nu känner jag bara ilska. För när jag rusa upp säger han jag skulle just väcka dig...jo jo du hade en halv timme på dig men väntar in i sista minuten för att du gillar att göra nästan allt under tidspress så betyder inte det att jag gillar det.
Blää!!

Vad som för övrigt snurrar i min hjärna är varför sambon väljer att sitta framför datorn än att ta tillfället i akt att kunna ägna den lilla tid vi har åt mig???

Inga kommentarer: