fredag 8 april 2011

Å

ja just det det där med att ta tag och göra saker höll i en dag för sambon...när jag kom hem idag hade han inte gjort ett skvatt vettigt...jo tror han hade plockat in nåt litet i diskmaskien...men slasken va full i frukostgröt...och bänken va full i disk och skräp. Det va inte dammsuget eller undan plockat...fan va trött jag blir...fick sätta igång och plocka och fixa sen sätta mig ner...och nu fick jag se att ingen rensat i kattlådan på flera dag heller. FAN.

Och när sambon hämta lilleman på dagis så möte han de smås mamma och lilleman drabbades av mamma sjukan..så sambon och hon kom överens om att han kunde vara kvar över natten hemma hos henne...vi ska ju ändå ut till svärmor imorgon och då åker vi ju ändå förbi hennes område av stan...men se...vid halv sju börja hon gnälla...först att oj måste jag se till att han får lunch...oj jag måste hålla på i tvättstugan...så sambon svara bara att ok kan hämta han å det erbjudandet tacka hon snabbt ja till...och lilleman va glad att åka hit hem. Sambon fick rycka ut och hämta hem han...så han kom i säng vid halv 9. 1½ timme försent och tjejerna sitter fortfarande uppe...40 min på över tid och ena tösen står i duschen nu och hon har inte hunnit äta nåt riktigt än så hon ska äta innan båda tjejerna kan komma i säng så klockan lär bli närmare halv tio innan dom andar i sängarna...och jag behöver in i duschen innan jag får lov att kravla i säng.

Men gissar på att alla tre små kommer vakna före kl 06 imorgon bara för att vi är lediga. Slår ju fan aldrig fel.

Inga kommentarer: