tisdag 5 april 2011

Vilken

tur man har jobbar kompisar som känner en från vayvay back in tiden...har skrattat och skojat i dagarna två...men det har inte gjort att jag går med lätta fötter till jobbet...jag känner med hela kroppen att jag är duktig på mitt jobb och att jag är omtyckt men jag själv känner ju att min arbetsglädje är inte där...och i mina ögon är inte det bra. Inte för att det försämrar arbetet i sig men jag anser och kommer alltid anse att ska man jobba med människor så ska man ge 100 %. Och jag ger väl 39% allså långt i från vad jag tycker är bra. Men söker nya intressanta utmaningar på jobb fronten.

Nån gång så kommer jag hitta jobbet som gör att jag kommer trivas tills den dagen jag går i pension.

Men här hemma har jag haft så jävla skoj...sambon skulle byta til sommardäcken...och han satte igång med glatt humör...tills han stötte på problem...big time. Framdäcket vägra att släppa...han ducka han slog han hoppa han greja han slet sitt hår och han svor...långa ramsor...och den dumma sambon lägger ut det på fb att han har problem....gissa att jag håna och alla andra hände på...he he jag bara älskar när alla andra tycker sambon så misstag är lika roliga som jag tycker...

Men sen är han en nööööörd...han går igång på intruktionsböcker...jag börjar misstänka att han köper nya saker för att få nya intruktionsböcker!

Inga kommentarer: