fredag 8 april 2011

Vecka

24-25 räknar inte jag som semester veckor...men varje år så kommer de smås mamma med att just dom veckorna ska hon ha barnen och sen inget mera extra under sommaren...fan det retar mig lika mycket varje år...det är inte semester tider då...det är så surt att va barn ledig i början på sommaren och se ha barn hemma hela sommaren...nu har ju vi i år anmält tjejerna till kollo så hoppas på att dom kommer in och vi kan få lite extra ledigt då...men än så har det inte dykt in nåt om det i brevlådan...

Men sitter här och nästan dör att lukten från mina egna fötter...gå i skor hela dagen aldrig ta av sig ordenligt gör att dom luktar lite instängt om man säger så...idag är jag så trött kroppen värker och ögonlocken är tunga. Men blir väl som vanligt...får i mig mat och sen blir lite som en jästpadda i soffan och så slår jag till och blir vålsamt pigg...och sambon han kroknar och somnar på soffan strax före 21...inget skulle förvåna mig mindre...

Vad jag behöver mest just nu är en rejäl stödvila...

Inga kommentarer: