måndag 25 april 2011

Sköna

slantar blir det av att jobba storhelg...13.5 timmar storhelg blir en hel del i slut ändan...

Synd bara att min lön från förra månaden inte trillat in på kontot. Ska ringa chefen imorgon och gasta lite. Idag ska jag njuta av att svärmor tagit med sig de tre små till buslandet och sen vidare till stora lekparken i stan för lite picnic. Så har lite egen tid ska dra iväg och handla med stora sonen sen och sen hem och snabbstäda och så ska jag stödvila så länge jag hinner innan de små kommer hem. Sambon han jobba ju i natt och ska iväg igen idag och resten av veckan. Så hej å hå va lite vi kommer hinna ses.

Hade ju ett långt och allvarligt samtal med sambon i lördags förmiddag om att jag är trött och att jag känner mig åt sido satt...att han MÅSTE börja förändra sig annars kommer jag inte orka mycket längre. Jag kan inte jobba både hemma och på två jobb om han inte börjar lägga ner lite tid och kärlek på vår relation. Har själv gett mig en tid och händer det inte tillräckligt tills dess så måste vi vidta åtgärder. Så enkelt är det.

Inga kommentarer: