torsdag 14 april 2011

Drömde

så himla stört...gick och stödvila på förmiddagenoch drömde om att jag skulle åka på den stora bloggträffen i Stockholm. Det vart bestämt att jag skulle åka tåg upp med några andra från samma del av landet. Väl på tåget hade vi lite förfest...och jag vart full som en kastrull...och av nån annledning så skulle jag få hänga med å sova över hos mona för att nån av dom andra bloggarna kände henne och lottat in mig där...ja ja Mona mötte oss på station jag tappa bort en sko...glömde min väska och när vi kom hem till Mona så erbjöd hon mig att jag fick välja fritt...hurra!

Ur hennes 6 åriga dotters utklädningslåda...fick gå på bloggträff i guldgula manchester byxor och en rödblå blus och ett par svarta bling bling gummistövlar. Det va kul.

Så blir inget med nån bloggträff för mig.

Inga kommentarer: