fredag 29 april 2011

Nu

ska lönen vara på väg till mitt konto...hoppas hoppas!

Men är hemma idag för slog i knät häromdagen och det känns knepigt ringa en VC och be om tid så nån läkare får kolla och klämma...hoppas jag får en snygg läkare...

Igår va jag hem till lilla mamma så hon fick papprena ang arvet så hon kan boka tid på banken och fixa så alla får sina. Det är skön att det snart är över!
Idag blir det till att halta runt och fixa det som ska fixas och sen se till att tjejerna kommer hem till sin mamma...som fyller år idag och jag som fick åka med dom tre små och handla present till henne...blä men ska se till att få tillbaka pengarna...hon hade lovat tjejerna att dom skulle få 100:- var att handla för så jag åkte ju och fixa det och jag vill inte bjuda henne på det...känns inte ok i min värld.

Funderar på att hinna med en fika på stan åxå idag men chansen att det funkar idag är nog liten. stora lilltösen har ju haft övernattning i skolan och ska bli hämtad vid halv tolv. Och mellantösen hon slutar ett. Så hinner nog inte. Men jag vill hinna och det är väl det som räknas?

Inga kommentarer: