söndag 27 februari 2011

va sportlovet över och allt kan gå tillbaka till normala rutiner. Lite tidsfrist varje dag när barn är till skolor och förskola. Ska bli skönt att få vila upp mig lite.

Har haft huvudvärks anfall hela dagen. Börja med att vakna med huvudvärk och tog en timme innan jag fått tabletten att verka så jag kunde komma upp ur sängen. Sen hade svärmor lovat att pyssla med de små hemma hos deras faster idag så hon kom vid 13 och hämta de tre små. Väldigt trevligt och dom älskar ju att pyssla.

Jag och sambon vinka av de små och dök i sängen och sov. Inget utnyttjade av att ha små barnsledigt lite och skrynkla till i sängen. Fast behövde nog lite extra stödvila. För somna som en sten och vakna strax före 16 så nära på två timmar sov vi trevligt trevligt och välbehövligt. Huvudvärken gav med sig och sjönk undan helt men är nu på kvällen är den på väg tillbaka. Blä. Fast nu kan jag ju ta det lugnt och njuta av lugnet. Töserna är på G att somna och sambon är på väg till jobbet. Jag kan zappa bland kanalerna och sen krypa ner och invänta sömnen.

Inga kommentarer: