söndag 20 februari 2011

Dumma

människor finns det gott om...

Men bland det dummaste måste vara dom som köpte våran buss. För det första kom dom tidigt när dom skulle titta på bilen...det berättade jag ju här. Och idag kommer dom och ringer på kl 13.10 dumma dumma människor. Sambon öppna och sa jaha jag har just gått upp. Och varför skickar man inte ett sms och kollar först? Och varför ska HELA familjen med? Vad ska hon göra...han kan ju inte heller skruva på bilen så vad ska två som tittar på kunna göra och så två mindre ungar med sig...smart...eller är hon så dum så hon inte litar på honom så hon måste följa med och hålla koll så sin karl...eller trodde hon att jag skulle underhålla hon och barnen medans karlarna laga bil? Ha ha skulle inte tro det har nada zipp inget ihop med henne. Och särkilt inte med en som tar för givet att vi skulle va hemma...hur tänkte dom om bara jag va hemma? Eller om sambon fortfarande låg och sov? Skulle han hoppa upp glad som en lärka och klä på sig och gå ut i -8 grader och laga bil?

JAG FATTAR INTE HUR MAN ÄR FUNTAD OM MAN INTE ENS KAN SKICKA ETT SMS OCH FRÅGA OM DET ÄR OKEJ ATT KOMMA DÅ ELLER DÅ.

Och om man märker att nån inte är online på fb under en vecka och dom gånger man är det pratar mest om att man är trött efter jobbandet...borde inte det säga att man då jobbar som en gnu och när man har lyxen att sova ut eftersom man inte har småbarn hemma borde få ta chansen? Nej man åker hem till oss ringer på dörrklockan och hejsan hej...DUMMA MÄNNISKOR!

Och jag mår inge bra visste jag inte bättre skulle jag skylla på spriten men eftersom jag inte druckit en droppe så är det nog nån magsjuka eller liknade på gång...mysigt..det vill jag ha nu när det är sportlov och alla barn ska va hemma...det funkar inte! Får väl hoppas på att det är nåt som går fort över...men är väl lika envist som dom är dumma dom som köpte bilen.

Inga kommentarer: