måndag 7 februari 2011

Inken

tinken spännande hände mig idag...om man inte räknar med att jag höll på att bli klämd mellan räcket och en lastbil på motorvägen efter jag lämnat lilleman på dagis...men har ju en högerfot som är glad i att stampa plattan i mattan så det gick ju bra och fick öva på att skrika könsord i bilen...det va länge sen.

Annars har det varit en slö dag hade ont i huvudet på förmiddagen så stödvila lite innan barn kom hem från skolan. Lagat mat och hängt tvätt...typ så spännande har min dag varit...nu är det bara nedräkning till att det är legitimt att gå och sova.

Sambon han har hittat nåt på nätet han leker med i timmar med...så få sällskap av han framför tvn är inte troligt. Men visst det betyder ju att jag får egenrätt på tvn...imorgon är en annan dag å då får vi väl se om nåt roligt händer...

Inga kommentarer: