söndag 23 januari 2011

Hur

är man funtad när man ska hem till nån som man vet jobbar natt kommer kl 12.45 och ringer på dörren och när jag säger jo sambon är hemma men han sover eftersom han jobbar natt...svarar man då jo jag vet det va därför vi kommer nu på eftermiddagen!!

Jävlar va nära det va att jag fräste tillbaka jo men tjena jag ska komma hem till dig kl 04 och ringa på och fråga om du har kaffet färdig...och kasta igen dörren och låta dom stå där ute och unda vad som hände. Sen ha med sig två ugnar som pillar på allt och karln sitter på röven medans hon höggravid får springa och hålla koll. Nä sånt passar mig inte. Jag hade god lust att skaka båda i öronen och klappa ihop dom och kasta ut som men gjorde inte det utan åkte och handla och hoppades på att dom skulle ha åkt när jag kom tillbaka...det hade dom inte...fick fortsätta och va låssas trevlig och små prata. Men jävlar vad jag ville be dom fara åt skogen.

Sen kommer tre små hem efter en mamma helg. Trötta som fan och på dåligt humör pga av att dom inte sovit ordentligt på hela helgen. Sen hungriga som as eftersom dom inte ätit ordetligt på hela helgen. Jo men va bra det här kommer gå i kväll. Gissa om jag kommer tappa humöret rejält om dom inte kan sköta sänggåendet bra.

Nu räknar jag timmar tills jag kan få krypa ner och sova. Har lyx i morgon för tjejerna ska ju till skolan och lilleman till dagis så kan ta mig en stödvila imorgon på dan. Men det är lååångt dit.

Inga kommentarer: