söndag 9 januari 2011

Lite

oväntat men jag bjöd in två kompisar från gamla tonårsgänget igår på lite wii kväll. Och det va trevligt. Vi prata barn gubbar och gamla bekanta samt samt spela lite wii. Ena tjejen hade aldrig spelat så hon tyckte det va skit kul. Visst det kanske hjälpte att vi fick i oss lite rus dricka. Men kl vart halv 12 och jag fixa så min dotter och hennes pojkvän körde hem dom. Man vill ju att dom kommer säkert hem.(ja ja han kör som en bil tjuv och har krockat flera bilar än jag hunnit med under min livstid men bättre än taxi för en halv miljon)

Så jag gick och la mig med ett leende på läpparna efter jag pratat med sambon i tele en stund. Han tyckte nog inte att det va så där kul att det dök in två tjejer innan han skulle gå till jobbet men han känner ju båda ganska så väl vi är ju alla från samma tonårsgäng. Och han får allt stå ut lite.

Men jag satte han på kökstjänst igår...och det gick ju så där. Han börja men det blev lixom aldrig färdigt plus att han börja baka bröd mitt i så han gjorde allt värre. Så vem fick ta tag i det nu på morgonen jo jag...men jag fick dammsuget och torkat golv iallafall...och skurat toa innan dom kom.

Men trevligt va det iallafall fast jag satt där och skämdes ögonen ur mig för att köket såg ut som tredje världskriget.

Inga kommentarer: