tisdag 25 januari 2011

Gha

va trött jag är..jag hade svårt att slappna av och sova i natt...vakna flera gånger av att mellantösen hosta sen av att sambon kom hem från jobbet men det va trevligt för han hade med sig en påse mat från gyllene måsen. Å jag fick äta upp alla hans pommes. Så skrapa väl ihop så där 3 timmar sömn i natt men tänkte ok...alla ska ju va i skolan och dagis så jag kan stödvila under dagen...jo men tjena...mellantösen hade ju slagit på stort och gick hem från skolan vid tio lagom när jag kommit hem från lämning av lilleman på dagis och gjort handlingen (men glömde ju hälften så får åka igen imorgon). Så va ju bara att bita ihop och låta sambon gå och sova så han orkar gå och jobba en natt till sen är han ledig tills måndag kväll. Så ska bli skönt.

Nu ska jag hasa mig in i sängen och hoppas på att jag får flera timmars sömn under bältet i natt.

Jo jag önskar att min mat butik hade en skyltmakare med lika mycket humor som här!

Inga kommentarer: