fredag 21 januari 2011

Söver

å söver.

Vet inte vad det är men är mer trött än vanligt. Sover som en sten på nätterna (eller nja blivit väckt av mellantösen två gånger per natt i två nätter i rad) och eftersom sambon jobbat så har jag kryp ner och sovit en stund på förmiddagarna jag med ändå när kl ärr 22 så är jag så trött att jag ser i kors. Idag va vi och lämna barn till sin mamma sen ut till svärmor och tog en snabb fika. Hem laga mat sen raka spåret till sängen och sov som en klubbad säl till strax före halv 9 kolla lite tv surfa lite bloggar läsa lite nyheter. Och nu 3 timmar senare är jag lika trött som om jag inte sovit på en vecka.

Men imorgon har jag bestämt mig för att göra nåt lyfta på röven ur soffan och träffa några nadra än katterna och sambon. Nu får det va färdig sovit. Ut och röra på mig kanske piggar upp mig...eller bara byta soffa. What ever nåt annat ska jag göra än att bara sitta hemma.

Men först ladda lite futurama i datorn och sen sova.

Inga kommentarer: