tisdag 18 januari 2011

Precis

vad jag vill göra en barnledig lördag.

Gå på kalasträff med stora lilltösens klass. Och det ska lekas lekar...visst aggresivfruktsallad och häxlimbo låter ju som grenar i min smak. Och hoppa runt och hålla på i en gympasal med helt okända vuxna utan sprit i kroppen låter ju JÄTTE kul eller inte alls.
Men har en plan på att oj aj nämen hoppsan fick jag så ont i ryggen redan på första grenen nämen oj så synd då får sambon och stora lilltösen göra allt själva. Och jag kan sitta och ta kort på sambon i förnedrade positioner och kunna använda i utpressnings syfte lång tid framöver.

Men morse när sambon kom hem va strömmen av så han slog på. Sen har den varit igång hela dagen tills för 10 minuter sen...lagom tills dom gått hem för dagen å det inte är nån ide att ringa. så nu ska det vä hålla på hela kvällen. Fan vad jag hatar när saker strular.

Sen har sambon kommit på en ide. Han sitter och kollar priser och sånt för en nöjes resa till Göteborg Men då med barn...jo men tjena det låter ju som en bra sak. om jag får gå ut och supa mig sten full och komma hem när han fått alla tre att sova typ kl 4 på morgonkvisten. Då kanske jag får lite kul på resan.

Att han lovat att han och jag skulle resa bort en helg själva först och ladda lite batterier tycks ha försvunnit ur hjärnan.

Inga kommentarer: