måndag 17 januari 2011

Jävla

skit.
Hela helgen har ju elen strulat. Jordfelsbrytaren slår ifrån var 20-30 minuters mellanrum. Idag va el killen här och så klart så fort han klev innanför dörren slutar det. Å det höll sig från kl 11 till kl 17 då eftersom el killen gått för dagen börjar det igen. Ghhhaaaa! Så har suttit och försökt kolla på tv. Men visst jag får ju motion...får ju resa mig ur soffan gå ut i hallen slå på brytaren och så tillbaka till soffan.

Igår tyckte jag att ja va smart...satt och kollade på morden i midsomer. Och så kom jag på men om jag går och duschar efter jag slagit i gång strömmen så kan jag sätta boxen på paus så missar jag inget...så smart bara det att jag tänkte inte på att nästa gång strömmen går så nollställs ju den och börjar om i realtid...så missa ju ett mord bara för det.

Men nu ger jag upp för idag...kryper ner i sängen drar igång en film i datorn och hoppas på att somna fort som fan...tonåringarna får väl själva gå ner och slå på om dom blir drabbade. för gå upp två gånger i timmen och slå på strömmen gör jag bara inte!

Inga kommentarer: