tisdag 4 januari 2011

Ryggen

bara håller på och bråkar.

Igår va den rätt så okej hela dan. Först fram på kvällen kände jag av att jag hade lite ont. Men idag helvete det gör ont när jag går, står och när jag sitter. Fan jag orkar inte med att ryggen ska paja det har jag inte heller tid med.

Fast det är en bra övning för resten av familjen att se hur mycket jag gör varje dag som dom inte tänker på. För jag klarar inte att diska tre gånger om dan eller städa och plocka undan flera timmar varje dag.

Som det att jag lämna middags disken sen igår tills i dag. Det tog satan i mot ska ni veta men det gick. Men så vaknade jag 4 gånger i att och varje gång kom jag på fan det ser ut som ett sjöslag i köket. å kände stressbollen i magen men tvingade mig själv att somna om utan att gå upp och diska.

Idag ska bara lilleman hämtas från dagis. Tjejerna ska farmor hämta och ha sovades över hos sig. Sen på onsdag ska dom hem till mamma och gå på bio. Så dom kommer inte hem förrens på torsdag förmiddag skulle jag tro. Hon börjar säkert redan vid 8 på morgonen och vill bli av med dom. Men sambon har ju jobbat så tidigast kl 11 hämtar vi dom. Så det blir jag och lilleman för hela slanten i två dagar. Han är ju inga problem att ha själv snarare tvärtom.

Planen för idag är att komma in i duschen och sen ska jag krypa ner under sambons täcke och sno åt mig all hans värme och använda honom som ett värmekrus mot min onda rygg.

Inga kommentarer: