torsdag 13 januari 2011

lågt...för några månader sen så hade lilleman tid hos logopeden. Och eftersom vi och hans mor hade så vilt skilda uppfattningar om hans talutveckling så ville dom att vi fick skilda tider.

Fine by me. Hennes tid var det men på våran vecka. Så hon lovade att hon skulle hämta och gå iväg med honom. Jag fatta ju att eftersom hon bråka redan dagarna innan så skulle det bli nåt strul. Och bara för att va elak erbjöd jag henne att jag kunde gå. Så då ilskna hon till och LOVADE än en gång att hon skulle gå. För det va ju så viktigt för lilleman skull. På eftermiddagen hämta vi han på dagis och personalen sa att hon hämtat och så. Och hon skrev på sms att allt va bra och att det skulle komma en ny tid till oss...

Idag tvingade jag sambon att ringa logopeden...jomen visst hade hon ljugit. Hon hade ringt och sagt att han inte va på humör för att gå iväg...men till oss sa hon att dom varit där...jävla subba! Hade det inte varit enklare att säga att nej jag gick inte iväg jag klarade inte av det. Nej nej...som vi inte skulle fått veta att hon sket i det. Nä hämta han på dagis gå hem och låt han sitta och äta godis och kakor ett par timmar och sen gå tillbaka med han till dagis och ljuga. Dumskaft!

Jag ville att sambon skickade i väg ett sms och tala om att vi vet att hon strunta i att gå och att hon ljög om att allt va bra...men han bara nej varför dra upp och hålla på?! Medans jag tycker att hon ska veta att VI VET ATT HON LJÖG! Så att hon slutar hålla på...för varje gång hon håller på och säger saker och det kommer fram att hon ljugit vill jag att hon ska få kastat i ansiktet så hon nån gång slutar ljuga. Men nej då...sambon mespropp vill inte bråka...men det vill jag! Subban ska bara ha enligt min mening.

Inga kommentarer: