onsdag 19 januari 2011

Frächt

inte direkt...jag har inte hunnit in i duschen på två dagar...känner mig inte så trevlig att umgås med.

Men som tur är jobbar ju sambon så jag får stå ut med mig själv och min odör. Har en plan på att komma in i duschen om en liten stund. Ska bara hänga en tvätt och ladda maskinen med ny skittvätt...och så ska jag väl diska och dammsuga det är ju dumt att arbeta sig svettig efter duschen bättre att gå och lägga sig med blött hår så jag får ett snygg frilla imorgon.Hade ett snabbt besök av frugan idag. Hon hann med en kopp och lite saffransbröd som jag fick av mamma idag när jag körde henne till affären.

Imorgon har jag tänkt att ha en slö dag. Köra barn till skolan och dagis sen hem och lägga upp fötterna på bordet för på eftermiddagen så ska det handlas lite skor. Efter det ska vi på öppet hus och oja och bli hänförda av alla fina verk barnen gjort. Ehh känns ju så där...dom har ju inte gått mer än två veckor i nya skolan så dom har ju inte hunnit varit med och gjort så mycket. Men slipper nog kan skicka sambon med barn själva. Eller så åker jag och handlar skor med tjejerna själv så kan sambon gå på skolan själv, så får det bli. Det bestämmer jag!

Inga kommentarer: