fredag 28 januari 2011

En

gång för längesen på den tiden då jag va singel och levde rövare vaknade jag efter en blöt kväll ute. Inget ovanligt med det...bara det att på min kind vilade det en hand...och jag VISSTE att jag gått hem själv. Kände paniken krypa fram men tänkte jag puttar undan den och vänder mig snabbt om sagt och gjort...et tu tre putt! SMACK sa det och handen lade hårt på kinden innan jag ens han lyfta huvudet från kudden...hmmm om jag puttar och vrider huvudet samtidigt så borde det funka ett tu tre putt vrid SMACK! Men va fan nu börja jag bli riktigt rädd. Va fan händer här...nä bara att bita i det sura äpplet och resa på mig och se vems hand det är...reser på mig och ser ingen i sängen hos mig. VA?! Då upptäcker jag aha! Min egna hand hade somnat så jag känne inte att det va den som låg på kinden så jag låg allså och försökte putta undan min egen sovande hand...och eftersom den hade somnat så känne jag ju inte att det va den jag själv putta undan men jävlar va rädd jag va innan jag upptäckte att det va min egen hand och alla tankar som snurra i mitt huvud och löften om att aldrig mera drick sprit dom va många. Men som tur va behövde jag ju aldrig hålla det löftet!

Varför berättar jag detta jo kom på att tänka på det när jag läste det här!

Inga kommentarer: